divendres, 8 d’agost del 2014

A.C.J. -----QUINZE (dinovè)

Les melodies acompanyen una tèbia conversa, tots dos jaguts, es veuen les cares, estic tan cansat d'estar sol, sense por ja. Lluna brava per aparèixer encara. El futur ja existeix, has de saber llegir-lo en els pics que desperta en l’inconscient durant el passat. Quan em necessitis estaré al teu voltant, ets una il·lusa si penses que el podràs dominar. Alguns, els més forts ho aconsegueixen, aixecant el seu pes o carregant-se el pes dels altres. Santa ignorància: jo mano i dirigeixo el meu destí. És veritat que a la ciutat hi ha trens que no s’aturen mai? La gent s'ha de preparar, per quan el tren arribi. Si visquéssim més anys, no aguantaríem la vida, prendries un tren en va (no hi ha res de nou sota el sol), tot ens semblaria ja vist, però de veritat. Cada cop que te’n vas t'endús un tros de mi amb tu. Una persona que creu que està predestinada pel bé i el que està és per la catàstrofe, quan fa un pas endavant és per fer malbé alguna cosa. No li donis presa a l’amor. No li fiquis entrebancs als desitjos. T’ha anat malament la visita a les coves. Treu-te tu, per posar-me jo. Potser no cal patí tant, prendre-s’ho tant a la tremenda, amb totes les xiquetes sóc tremend, el kkk se'n va endur la meua xicota, la meua se'n va anar Katmandú, així t’espantes tu i espantes els altres, és com estimar dones mortes, tal com sigui que has dit, sempre es presenta un millor amb un somriure o amb una broma que no pas amb una frase lapidària, proveu amb una mica de tendresa. Avui en dia només els estúpids o els creguts, encara pensen que la vida serveix per alguna cosa. Tothom té afamat el cor, l’amor fa fàstic, la borda de l'amor, la fina línia entre l'amor i l'odi, si no hagués estat per aquella cançó, jo mai t’haguera conegut, és com aquella vella escena de sempre, anem a fer-ho (ja saps del que t'estic parlant). Nosaltres no som com la resta. Sempre hi haurà gots buits. Si no fos per aquella cançó, mai no t’hagués conegut. Les parelles que es coneixent avui a la revetlla que expandeix la seua música, sense oposició (sense opció) pel silenciós paisatge. De l’altre costat del collat no l’escoltaríem. No t'aturis fins que en tinguis prou, tot depèn de tu. A les persones les persegueix la desgràcia tota la seua vida; la vida persegueix la desgràcia de les persones, deixa’ls que ballin, deixa'ls que s'abracin, les noies només es volen divertir. El mar és molt difícil d’emplenar. El meu llit és massa gran sense tu. Les mans dintre els guants, contra la paret. En somnis parlo amb tu. Demà per fi entraré a la Terregada. Sol els solitaris s’estimarien més quedar-se aquí, encara no és el temps d’estiu. És un món d’homes devoradors d’homes que devoren homes. Si creus que t’endinsaràs per les terres de les mil panses... --fa mala cara aquesta dona, cada dia més i més pàl·lida-- com un guerrer que ha tornat victoriós de la batalla, reben les lloances del poble. La gent és estranya, ja me’ls faré meus, res no m’és estrany. Em vull remenar amb tu tota la nit.

 Gato Pérez + Les estrelles de Gràcia - "Luna Brava"
 Al Green -"Tired Of Being Alone" 
 Milton Nascimento - " Para Lennon e MacCartney"
 Los Nikis - "Mi chica se ha ido a Katmandú"
 Michael Jackson - "Don't Stop 'Til You Get Enough" 
 Marvin Gaye - "Let's Get It On" 
 Los Pistones - "Los Ramones"
 The Impressions - "People Get Ready" 
 Roxi Music - "Same Old Scene" 
 Fania All Stars - "Quitate Tú" 
 The B-52's - "Love Shack" 
 Roy Orbison - "In Dreams" 
 Rocky Roberts - "Sono Tremendo"
 Cindy Lauper -"Girls Just Wanna Have Fun" 
 Michael Jackson - "Rock With You"